Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 3 juli 2011

Sista dagen

Cupen vi spelade gick väl sådär... Vinnare i B-slutspelet är väl alltid något. Vi vann finalen med 4-0 mot UNIK. På en frispark i slutet ropade våran kapten upp mig så jag sprang upp och var med i straffområdet på frisparken men jag lyckades inte nå bollen, men han som slog den siktade på mig. Hade varit kul att näta som målvakt i sista matchen med laget :). Idag var som sagt den sista gången jag träffade laget och spelade match med dem och det har varit en rolig säsong med grabbarna. Hoppas verkligen att de kan ta några steg uppåt i tabellen på höstsäsongen! Lycka till nu BP J19!

Imorgon ska jag till grönan med Niklas och en av hans polare och på kvällen så ska vi se Alice Cooper, ska bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar