Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

tisdag 5 juli 2011

Grönan

Var på Grönan med Niklas, Jesper och en från Niklas klass igår för att se Alice Cooper, men vi såg typ ingenting så efter att ha lyssnat på typ 3-4 låtar så gick vi och spelade och åkte lite istället. Jag tror att vi slösade bort mer än 400 kronor tillsammans bara på kexchokladhjulet pga att hon som stod där var så sjukt snygg. Tyvärr vann vi aldrig, jag var en bricka ifrån att vinna två gånger och Niklas var ett nummer på hjulet ifrån att vinna en gång vilket var surt! Men jag lyckades ändå göra så att vi fick 2 smågodisar var och jag fick även en cool blå hatt av henne, sparas!

Idag ska jag antingen åka och köpa en ny resväska eller så ska jag köpa ett speciellt lås till en väska jag redan har så att de kan låsa upp det i tullen utan att de bryter sönder det. Jag ska även kolla igenom lite vad jag ska ha med mig till USA. Ikväll blir det nog lite lir med Niklas och kanske några fler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar