Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 11 juli 2011

Poker

Var hemma hos en klasskompis från 9an idag och spelade poker med några andra från den klassen. Vi var hos Tim och de som var där mer än mig var Hugo, Johannes och L-E. Kom dit vid 7-tiden och sedan drog vi till donken och käkade där. När vi käkat så drog vi hem till Tim igen och spelade poker. Jag kom 4 av 5 och Hugo vann allt. När vi spelat klart så tittade vi på Gudfadern, jag tycker att den var fett seg så jag, L-E och Hugo drog efter halva typ. Det känns lite konstigt att säga hejdå till fler och fler kompisar för varje dag som går... Nu kommer jag och Hugo inte kunna fiska tillsammans igen på ett helt år...........

Imorgon ska jag dra till stan med Calle och vi ska köpa presenter till våra blivande familjer, men jag har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa så jag hoppas verkligen jag hittar något! Imorgon kväll har min brorsa någon överraskning för mig som jag inte har någon aning om vad det är, så det ser jag fram emot.

Nu ska jag slagga, hoppas jag drömmer om något som är bra att köpa till värdfamiljen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar