Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

torsdag 14 juli 2011

Trevlig dag hos faster

Igår var jag då hos Albert med Martin, Calle, Nisse, Hedda och Ebba och vi hade det väldigt trevligt! Vi satt ute och åt tacos och snackade och lyssnade på musik i Martins feta högtalare som han hade med sig, den var som en rullväska och vägde typ 20 kg. Efter vi hade ätit och när det började bli lite kallt så gick vi in och där tittade vi lite på Sverige-Japan i dam-VM, Sverige förlorade på tre målvaktstabbar :O! Drog hem vid midnatt.

 Idag var jag då hos min faster Madde som fyllde år, vi fikade och badade först och sedan åt vi middag. Det var sjukt gott! Det är inte många som kan baka bullar som henne!!! Där var vi från kl 14.00-22.30 så det var typ en heldag där. Det är lite sorgligt nu för nu har jag sagt hejdå till alla i släkten som bor här i närheten och ALLA kommer saknas!!

 Imorgon ska jag ta en till vaccinspruta som jag fick reda på igår att jag måste ta mot epidemisk hjärnhinneinflammation eller vad det nu hette och sedan måste hem och packa ner allt i väskan, hoppas allt jag vill ha med får plats! Nu är det bara 2 dagar kvar!!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar