Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

fredag 8 juli 2011

Härlig dag

Åkte in till stan vid 12 idag för att käka lunch med Felix. När jag väntade på honom vid plattan så satt jag och tittade på en trollkarl som uppträdde, han var sjukt duktig, förstod verkligen inte hur han gjorde... Vi gick sedan runt och letade efter en bra restaurang i en timme i solen, förutom att det blev jobbigt för benen så var det otroligt skönt väder att promenera i. När vi gick vid Narvavägen så blev vi antagligen fotade av en google maps-bil, skulle vara lite coolt om vi syns på google maps senare. Det blev tillslut så att vi åt på Bellmans vid hötorget, riktigt fräscht ställe faktiskt. När jag kom hem så drog jag iväg och spelade tennis i några timmar med Gurra, Niklas och Jesper och när vi spelat klart så drog vi hem till Jesper och spelade lite pingis. Så den här dagen har varit riktigt härlig och jag tycker att vädret gärna kan få fortsätta såhär.

Nu är det bara 1 vecka och 1 dag kvar tills jag åker till USA!! :D

2 kommentarer:

  1. Felix Andersson21 juli 2011 kl. 15:02

    Det var en mycket förnäm lunch, må jag säga :)

    SvaraRadera
  2. Det stämmer till fullo!:)

    SvaraRadera