Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 13 juli 2011

Perfekt överraskning

Igår var jag med Calle i stan och vi handlade saker till våra amerikanska familjer, skriver inte vad eftersom att de kanske kollar på bloggen. Efter att ha köpt sakerna så satt vi vid plattan ett tag och snackade. Han skulle träffa några polare vid 16.30 så då drog jag hem och käkade. Min brorsa tog sedan med mig på sin överraskning som han hade fixat till mig. Jag visste ingenting innan. Han körde till Kista och där gick vi in på bion (där han jobbar) och han hade fixat biljetter till specialvisningarna av Harry Potter och dödsrelikerna del 1&2. Eftersom att han då får rabatt på alla tilltugg så fick jag ta vad jag ville och han betalade för det :D. Det var ganska många som hade klätt ut sig till elever på Hogwarts, många var snyggt klädda faktiskt. Del 1 började 20.30 och del 2 började 23.59 och vi kom hem vid 3 på natten. Tack brorsan, det var en perfekt överraskning jag fick!!! :D

Nu har jag sagt hejdå till min mormor också, om jag inte träffar henne på fredag så kommer jag inte träffa henne igen förräns om ett år... Ikväll ska jag träffa Calle, Martin och Albert som jag spelade i samma lag som 2009, ska bli trevligt!

3 dagar kvar, nervös än? - Nää :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar