Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

måndag 7 maj 2012

Tillbaka

Hejhej igen..  Nu har grejer blivit bättre och jag kan börja skriva igen.  En liten uppdatering vad jag har gjort den senaste tiden, kommer inte ihåg vilka dagar jag har gjort grejer.


Jag har spelat en del fotboll med polare och även några gånger med skollaget på deras träningar.


En dag firade vi Bradley, för han fyllde 17.  Vi var hos Ryan och vi som var där var jag, Jaime, Bradley, Ryan, Taylor, Mark, Austin, Tanner och Charlie.  Det var roligt.  När vi la oss för att sova så låg jag och Jaime på vardagsrumsgolvet, Mark i soffan i vardagsrummet, Austin i en fåtölj i vardagsrummet, Tanner på en soffa i hallen och Bradley och Charlie i ett rum på övervåningen.  Dagen efter så åkte jag, Jaime, Charlie, Austin och Bradley till Java Haute, ett kaffeställe.  Men jag drack te och åt en bagel haha.  Senare den dagen åkte jag, Charlie och Bradley och kollade på Jaime's fotbollsmatch.


I fredags hade vi en typ överraskningsfest för Emilee i Deming Park, men det fallerade enligt mig.  Efter det åkte jag med Ricky och Clayton till Ihop och jag köpte chocolate chocolate chip pancakes, riktigt goda.  Vi hade Brian som servitör, så vi fick gratis blueberry lemonade vilket var riktigt gott!


I lördags hängde jag bara med Charlie och Tanner har jag för mig, kommer inte riktigt ihåg.  Men igår var jag på skolans teater på dagen, och senare på kvällen åkte jag och spelade basket i St Pats med Michael, Cam, Mark, Charlie och någon Shawn.  Efter det åkte jag med hem till Michael och sov över där.  Imorse åkte jag, Michael och Cam till Ihop.  Ingen gratis dricka den här gången haha.  Nu på eftermiddagen var vi några som spelade fotboll vid skolan.  Paul hämtade mig, vi åkte och köpte mackor på Subway och sedan åkte vi hem.  Nu ska jag plugga lite...


På lördag är det prom för mig.  Innan prom ska jag och Ali typ hänga med några som jag inte känner haha, Charles, Kaci, Vasco och Sierra.  Det kommer nog bli bra i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar