Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

söndag 20 maj 2012

Ok helg

Eftersom att jag inte längre behöver göra finals så har jag bara måndag-torsdag kvar i skolan, gaaalet skönt!!!  Den här helgen var helt ok, trodde den skulle vara bättre efter hur den började, menmen.  Såg CL-finalen hos Charlie igår, det var inte direkt den mest underhållande matchen, men efter 80 minuter så började det bli intressant.  Det gick sedan till extratid och där blev det ännu bättre, men sedan till straffar och där, enligt mig, fel lag vann..  Jag hoppades att Bayern München skulle vinna, men tråkigt nog så vann Chelsea...  Efter matchen drog vi till Rick's Smokehouse, men jag käkade inte för att jag gillar det inte speciellt mycket.  Vi åkte sedan hem till Charlie ett tag igen.  Michael skjutsade hem mig vid halv 8, så jag var hemma ett tag på kvällen och Ethan hämtade mig vid 11.  Vi åkte hem till honom, kollade på Los Angeles Lakers mot Oklahoma City Thunder, OKC vann med 103-100.  Sedan slagga vi.

Ethan drog till kyrkan imorse, men jag låg fortfarande och sov.  När jag vaknade var jag ensam i huset, så jag satte mig och kolla på tv.  När han kom hem lirade vi lite FIFA på Xbox innan hans föräldrar hade fixat mat som vi käkade.  Det var ris, kyckling, räkor, oliver, sallad, majskolv och bröd.  Även fast jag inte gillar räkor eller oliver så var det faktiskt helt ok.  Vid 3.30 började Indiana Pacers mot Miami Heat, typ 5 andra kom över och kollade på matchen.  Indiana ledde ett bra tag, men förlorade tillslut..  Efter den matchen lirade vi lite Xbox innan Paul kom och hämtade mig.  Vi åkte till Wal Mart och handlade lite och sedan hem.  Jag grillade köttet vi käkade till middag.  Det blev kött, ris och majs till middag.  Sedan tvättade jag mina lakan, kollade på Harry Potter, duschade och nu ska jag sova.  God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar