Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

lördag 26 februari 2011

Redan skolbyte

Jag fick idag reda på att jag redan måste byta amerikansk skola, min pappa pratade igår med min värdpappa, Paul, över telefon och han berättade att den skolan som jag skulle ha gått på, Terre Haute North Vigo high school, inte kommer att ta emot några utbytesstudenter nästa år. Så min värdpappa har snackat med en annan skola och fixade in mig på Northview high school i en stad bredvid Terre Haute, där jag ska bo, som heter Brazil. Det var ju sjukt schysst av honom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar