Utbytesår

Jag kommer att åka till USA, närmare bestämt Terre Haute, Indiana, för ett utbytesår 2011-2012. I den här bloggen kommer jag att försöka skriva så mycket som möjligt innan, under och kanske t.o.m. efter mitt utbytesår. Det blir en upplevelse jag aldrig kommer glömma och det kommer vara sjukt roligt! :)

onsdag 2 mars 2011

Placeringen fullbordad

Idag fick jag mail från EF att min placering är helt klar. I mailet kan man se en massa info om familjen man ska bo hos och där stod bl.a. Pauls intressen, jag kollade på dem och såg att vi har massa gemensamma faktiskt, så det känns riktigt bra. Igår skickade han även lite bilder till mig på hans hus, det verkar vara riktigt stort och fint. På några bilder var även en av hans hundar med och den såg hur snäll ut som helst. Nu känns det verkligen helt rätt att jag tackade ja till den här placeringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar